neděle 23. září 2012

215/365

Nedělě pomalu plyne, až za chvíli uplyne....
Celé dopoledne jsem si hrála se třemi taštičkami...

zepředu
 

zezadu


všechny



Tak a slib jsem splnila, můžu dělat zase "svou" práci.
Kromě šití jsem se věnovala i domácnosti, vařila, prala a věšela prádlo, plnila myčku a něco jsem umyla ručně...Takže si zasloužím odpočinek, malý....
Ještě jsem si ušila sypky na dva polštářky, co dělám dceři z utěrek, obháčkovávám je, jednu už mám. Takže asi budu odpočívat s háčkem v ruce.
A musím ještě udělat nový sypek na sněhuláččí polštářek a podívat se po polštářku 60x60...prostě mám toho pořád moc...
A to už Bellet ušila další dva polštářky. Ty s kedrem si nechám, až dodělám svou deku...a ten s křivkami vyzkouším taky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu