čtvrtek 27. září 2012

219/365

Dneska je čtvrtek, ale já jsem doma....mám dovolenou, jupíííí.
Chtěli jsme hned ráno jet na domek, ale lilo jako z konve, tak asi zítra ráno. Sice se trochu vyčasuje, ale všude bude mokro, nepůjde dělat na zahradě...a doma je tepleji.
Ne, nebudu lenošit.
Teď sice sleduju net, čtu maily a dívala jsem se na další video polštáře z Pilow party u Bellet,navíc jsem fotila svoje včerejší výtvory podle ní, za chvíli ukážu.
Takže bych chtěla zase trochu šít, pana Há pošlu na nákup....,jako důchodce potřebuje každý den chodit a chodit..A tohle bude malá procházka s přestávkou v obchodě a pak se zátěží...taky zdravé, že.
Koukám, že i vysvitlo slunce mezi mraky, to jsem ráda.








Na první fotce polštářky zepředu, šito z látky Petite Odile French General od Moda Fabrics..
http://www.belletfabrics.cz/belletfabrics/eshop/12-1-MODA-FABRICS

Na druhém foto je jeden zezadu, v originále dělá Bellet zip v boku pod kédrem, já chtěla šít dva polštářky, nechtěla jsem se moc trápit s něčím novým, to vyzkouším jindy...

A na posledním obrázku je moje nová "sbírka" polštářků šitých podle Bellet, každý své místo a možná i majitele najde.Teď mi chybí jen polštářek váleček křivky a včerejší patchworkový medvídek...No, uvidím, jak to bude, jsem ve skluzu, ale zase dělám i jiné věci=šité= a chodím do práce...

Obdivuju své kolegyni v šicím klubu, jak jsou rychlé, a pomalu rychlejší, než Bellet se svým velmi pěkným a názorným výkladem...Dokonce i já, známá rychlovka...,brzdím svůj elen a dost často nejdříve sleduju a pak šiju, než mé obvyklé rychlé šití, pak se jdu podívat, kde soudruzi z NDR udělali chybu...a párám...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...