pátek 19. října 2012

241/365

Hezké rozloučení včera mělo špatný konec, za chvíli mi telefonovali a já běžela na dvě hodiny do práce.
No nic, už je to za mnou.
Dneska jsem ukazovala v práci skládání růžiček z listů a určitě dvě kolegyně jsem nadchla, někdo jiný by chtěl zase už to hotové....
Dneska mám den útlumový, nic moc jsem po příchodu z práce nedělala. Jen douklidila a doladila úklid, pan Há vyluxoval a vytřel podlahy, hodný chlapec. Dokonce jsem si i na chvilku lehla, abych dohonila včerejší pozdně noční příchod z práce. Ale jen malinko. Pak jsem vzala háčkování a trochu jsem "motala". No a to je asi tak všechno.
Den byl pošmourný a mlhavý, proti včerejšímu slunečnému....



Tohle je zase jedna moje inspirace z netu, vyšívání mi tedy moc nejde, ale chtěla bych to taky trochu umět.....co já bych všechno chtěla.....



Radši nic nepíšu, žádné loučení, jsem totiž pověrčivá a chtěla bych se zase jednou vyspat...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu