čtvrtek 25. října 2012

247/365

Čtvrtek večer, venku je děsivě, ale zatím jen fouká, listí je pomalu spadané na chodníky....a ani kapka vody z nebe. Možná je v těch mracích už sníh.
Moje dny se smrskly na konstatování, mám odpoledne pohotovost nebo nemám, šiju či nešiju, spím či nespím , mluvení s dcerou na druhé straně světa a to je asi tak všechno. Chvála bohu za to...

Snímek asi tak z 15ti hodin, slunce ozařuje Krušné hory a nebe nám hrozí.



Pohled směrem do vnitrozemí.



Byla jsem zase u paní zubařky, na zkoušce, tak jsem si jako bolestné koupila kytku i s květináčem. Ten se mi líbí, ale já mám samé bílé, tak ho později dám dceři, ta má takovou barvu.




Jinak už mám ušitý první polštářek, druhý před dokončením. Ale protože jsem je nazvala Dvojčátky, tak i fotografování musí počkat na dodělání toho druhého.
Hezký večer, dobrou noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu