neděle 4. listopadu 2012

257/365

Neděle, smutná, zamračená, ubrečená, ale neděle.....
Bohužel, už je tma, večer, za chvíli jí bude konec.
Dneska je mi líp, trochu veseleji. Povídala jsem si po našem obědě s dcerou, po jejich obědě jeli kamsi do mořského akvária ? Je spokojená, práce jí jde docela dobře, jen by asi chtěla být brzy doma v novoučkém rekonstruovaném bytečku s mužíčkem....hihihi...ale takový je život.
Já dneska spala velmi dlouho, před desátou hodinou se pan Há šel podívat, jestli žiju...a já na něj v tom okamžiku otevřela svá hnědá očka. Nelekl se a ani neutekl.
Potom to bylo všechno jaksi ve skluzu, vaření oběda i moje koníčky. Nic moc jsem neudělala, přečetla a prohlídla jsem několik časopisů, shlédla oblíbený Midsommer, trochu pohledala a uklidila v šití a látkách...
a je večer.
Zítra chci zabalit pohlednici a poslat AŽ do Německa...., zabalit polštářky pro přítelkyni do Plzně a v úterý buď přemluvím pana Há, aby místo dopolední procházky vlevo, zašel na poštu vpravo a poslal to. Nebo s tím po práci zajdu sama.
No a musím došít deku, přijdou vánoční bloky od Ajky a bude další šití...Už jsem měřila látku objednanou na zádíčka této deky, je toho dost i na použití při šití topu. Jsem na to moc zvědavá, účastním se takovéto "hry" poprvé.
A dneska jsem si objednala další látky od http://www.belletfabrics.cz/, jsou moc pěkné. Je z nich překrásný vánoční polštářek na titulní straně nového časopisu  LOVE BELLET FABRICS, uvnitř ještě i běhoun na stůl. A od zítřka zase začína kurz podle Bellet....Dobře se mi s ní šije, vidím, co dělá ona, fígle, triky i nutnou rutinu. Už se zase těším.
Jo a ty látky jsou z novinek - předprodeje, FELLOWSHIP, moc pěkné, po větších či menších kouscích a kusech jsem jich objednala asi 16.......
Když jsem to teď po sobě četla, všimla jsem si, že jsem 2x napsala slůvko "těším", jasná zpráva, že snad se mnou bude i líp....
Dneska jsem nic nefotila, nové výrobky žádné, venku hnusně, přemýšlím, čím oživím své řečičky...
Podívám se "do skladu" mých inspirací.

Tenhle polštářek se mi moc líbí, zezadu je asi vánoční látka....



Moc pěkný adventní kalendář od virtuální kamarádky Badian ze Slovenska. Má ve fotogalerii Bellet design ještě další moc pěkné šité výrobky. Snad se nebude zlobit, že je tu ukazuju...



No a tady návod na domečky, na ty jsem si už udělala střih, ale ještě nebyl ten správný čas...



http://retro-mama.blogspot.cz/2011/10/home-for-holidays.html

Jak vidíte, plánů by bylo dost, ale někdy mě přítomnost, práce a lidi....nenechají jít mou cestou....no nic.
Dobrý večer, dobrou noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu