úterý 11. prosince 2012

294/365

Dobrý večer,
večer proto, že jednak je a za druhé, že jsem se trochu "probudila" k nějaké činnosti.
Venku je doopravdická zima, cestou domů jsem dneska pozorovala tři kloučky, jezdili na bobech z miniaturního kopečku. Smáli se, dělali havárie, sníh měli všude. Nějak málo se okolo v poslední době vidí tolik upřímné a záviděníhodné radosti....
Stálo to za to moje zastavení, tím omlouvám pauzu na vydýchnutí, hihihihi.
Jinak jsem po příchodu domů jen zalila kytky, trochu pochodila z místa na místo a na hodinku zvadla.
No a teď jsem si připravila jedno z posledních šití před svátky. Dva ubrusy jen obšít, lemy mám složené a vyžehlené, jeden běhounek na stůl  http://www.youtube.com/watch?v=Kfg8BMUakOc  a dva polštářky. Přidám maličkosti, podložení, zipy a počítám, že to do pátku ušiju....Video není zvukově příliš kvalitní, řeč hispánská, ale švadlenky ví....



Leží toho hromádka na židli před šicím strojem. všechny látky jsou od  http://www.sar-latky.cz/.
Šárka má i své stránky, není na nich v poslední době často, ale uloženo na nich je kvantum článků, návodů   a nápadů.
http://www.sar.webgarden.cz/
Její lněné a tkané látky mám moc ráda, je to přesně to, co jsem i já. Přírodní, přirozené, ale někdy obtížně ošetřovatelné....len a praní....
Až bude klid a po vánocích, vrhnu se na tkané látky, krajku a uvidím, co z toho vyjde....Mám od ní pěkné kostky, různé pruhy a proužky a k tomu stejně tónovanou  paličkovanou krajku.
Plánů mám spoustu a krásných látek ještě víc....
Dobrý večer, dobrou noc.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...