středa 12. prosince 2012

295/365

Dobrý večer.
Sedla jsem si k počítači a slyším z pokoje.....zase sněží....pan Há kouká na TV zprávy a asi se podíval z okna...Ano, je zima.
Dnešek byl zase pracovně hektický, ale přežili jsme. Odpoledne jsem si zaskočila za Monikou na kosmetiku, popovídaly jsme, trochu=dost, mě zvelebila a jela jsem domů. Ve městě byla spousta lidí, hudba, svítily stánky, ale na to, abych vylezla z trolejbusu...na to jsem neměla. Byla mi zima a chtělo se mi spát....
Doma jsem taky nic moc neudělala, jen obšila ty sežehlené ubrusy a ušila jednu dečku ? na dceřin malý stolek podle videa ze včerejška, běhounek za 10 minut. Mě to tedy trvalo déle, ale nadšená z toho moc nejsem. Ale je to z hezké andílkovské látky od SAR....Ještě mám kousek, tak ušiju "košíčky" ? pytlíčky ? na drobnosti na stůl.....




A tady je inspirace na to, co ještě ušiju, vypůjčila jsem si fotku na blogu http://gresakova.blogspot.cz/, kam se moc ráda chodím dívat. Moc šikovná dívčina s malým klučíkem a mimi holčičkou. A tatínkem, samozřejmě, ale o toho mě tak moc nejde....hihihi....



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu