středa 19. prosince 2012

302/365

Ještě jeden den do práce a mám 10 dní volno...
Dneska jsem byla na poště, v domnění, že přišel velký balík od Bellet, jsem zvojtila i pana Há,aby mi šel pomoci. Přišel mi balíček od přítelkyně Jany, poslala mi spoustu koření od Antonína http://www.koreni.cz/....a voňavé svíčky. Moc děkuju za dárek, Jano.
Koření od Antonína  mám moc ráda, chuťově, je i v pěkném balení v papírových hnědých sáčcích v množství, které za čerstva dostatečně brzy spotřebujete.



Dopoledne mi přinesla vyvdaná dcera Lenka od kolegyně Evy skřítka, kterého jsem si u ní před časem "objednala". Je to moc šikovné děvče, má tři děti, ale ruce jí jen hrají ať do nich vezme hlínu, barvičky nebo pedig.A o dětech a domácnosti ani nemluvím, některým ženám je holt dáno....

Není sladký???? Je.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu