úterý 1. ledna 2013

316/365

Je  1.1.2013.
Uvidíme, co nám letopočet se 13tkou na konci přinese.
Mám pohotovost, jen jsem se všemi miláčky mého srdce telefonovala. Dcera Silvestr OK, maminka měla doma vnuka Tomáše, většinu času byla s ním u TV u sebe, s psíkem nebo byla u "mladých nahoře ".
Já včera kupodivu vydržela až do půl jedné, pokusila jsem se vyfotit velký ohňostroj, ale foto nic moc.






Letos jsme doma nestrojili stromek, odjížděli jsme za dcerou 21.12. a vrátili se před Silvestrem, stačí nám tento malý ozdobný z loňska. Dopaluji svíčky na keramickém adventním věnečku, na míse jsou ořechy a moje šitá zvířátka....V košíku háčkovaný pell mell.....





Na stolu nám, při naší nepřítomnosti, na větvičkách z vrby a jiných keříků vyrazily lístečky.
Hlídá je lesní skřítek.



Dneska po obědě jsem si ušila pro sebe nové pouzdro na Kindla, poprvé jsem ho při šití i zkoušela.
Je ze zbytků, ale líbí se mi, vyfotím zítra.
Ušila jsem si nové závěsy do ložnice z látky, která mě docela oslovila v Ikea. Teď sedím u pc, prohlížím blogy, maily, nic už tvořit nebudu...
Dobrý večer, dobrou noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu