čtvrtek 14. února 2013

358/365

Pomalu se blíží rok, tj. 365 dní, které takřka každý den  trávím na chvilku na svém blogu.
Budu poctivá, byly i výkyvy, dovolená na domku, kde nemám připojení, nemoc apod.

Dneska jsem šla dříve z práce, konečně jsem byla s hlavou...tentokrát esteticky, u kadeřníka.
Cestou jsem se zastavila v obchůdku  se vším možným, a prchla jsem po nákupu předem určených věcí....polštářku s barvou na látky, gelovou tužkou na látky, fixou na látky a 2 cm bílou stuhou....Musím konečně začít značit pokyny na praní a taky svoji jmenovku na hotové věci, ať šité nebo háčkované...



 Tam mají věcí....
Budu tam zase muset zajít, mají spoustu věcí, dřevěných, rámečky, různé krabičky ....korálky, stuhy, plstě, věci na práci s pedigem, ubrousky, drobné dětské dřevěné hračky....Měla jsem málo času....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dnešní den

 je pěkně ufoukaný... Tady u nás v Olomouci co není pevně přivázané, to lítá. U vedlejšího domu je vidět, jak vítr rve záclony ven z otevřen...