středa 13. března 2013

...středa, polovina pracovního týdne....

Je to tak, dneska v poledne se překulila první polovina pracovního týdne do druhé. V práci jako obyčejně, chvílemi hektično, chvílemi poklid.
Po práci jsem jela domů, povídání s panem Há, trochu posezení a uklízela jsem rozhrabaný stůl na šití, nějaké zbytky látek a chystám se, že začnu připravovat velikonoční výzdobu. I když, venku to tak nevypadá. Dneská ráno jsem se brodila sněhem na zastávku trolejbusu a odpoledne to nebylo o moc lepší.





Dneska jsem se začala pomalu probouzet do normálního "stavu", jak sama sebe znám...ale nesmím to uspěchat.
Jednak jsem si přečetla poslední psaní u Dadouch:
http://kopacci.blogspot.cz/2013/03/omluva.html
Prostě tyhle pocity a bolesti se mě držely skoro dva měsíce, nejsem schopná to zvládnout sama, musela jsem dojít na poradu k doktorce a léčím nejen tělo, ale hlavně duši....
A pak jsem si vzpomněla, že jsem si chtěla U Metudky cosi objednat...před dnem "N " jako nemoc...
a psala jsem jí,  bude tak hodná a pokusí se TO stihnout do Velikonoc, moc děkuju.....
http://metudka.blogspot.cz/
A to by pro dnešní bláznivý den stačilo, ne ?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu