sobota 16. března 2013

....trochu ode všeho....

Sobota, venku svítí sluníčko, ale je docela dost pod nulou. Já mám víkend pohotovost na telefonu, tak si dělám nějaké "své" věci.
Nastříhla a ušila jsem dva základy na drážďanský talíř, na stůl mě a  druhý mojí mamince.
Prohrabala jsem háčkování, zkusila uháčkovat jeden "africký květ". Abych si na chvíli odpočinula od fialové deky, co dělám pro dceru.
Pan Há byl na každodenní procházce a cestou zpátky něco málo nakoupil. Takže jsem spokojený člověk. Popovídala jsem si s maminkou a ráno s dcerou, co víc bych chtěla, že....



jsou doopravdy dva....









Prostě, jsem obklopená samou prací.....hihihihi....

3 komentáře:

  1. Ale vždyť to není práce, to je zábava:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. No jo kdyz nam porad rikaly ze bez prace nejsou kolace tak se neda nic delat nez pracovat.Ale tato prace potesi.

    OdpovědětVymazat
  3. Máte obě pravdu, já říkám práce, ale pro mě je to práce milá a nějak si neumím představit, CO bych jinak dělala. Asi víc četla ? spala? nevím....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu