neděle 14. dubna 2013

...asi bude pauza....

Ano, asi zase bude pauza ve psaní. Jednak bude pracovní týden, to už toho pak moc nenadělám.
Pan Há zítra pojede dopoledne na domek, zkontrolovat, provětrat, uvidí, jak to bude se sněhem, kterého bylo minule ještě dost. Já za ním přijedu z práce a půjdeme za mou maminkou a sestrou popovídat si, pak domů. A bude večer.
V úterý potřebuju zabalit balíček pro miminko a kamarádku, pan Há by ho ve středu poslal. Ve středu jinak nevím...
Ve čtvrtek mám po pracovní době pohotovost na telefonu, tak budu odpoledne doma.To člověk nikdy neví, co bude.
No a pak už bude zase pátek.
Rosničkáři před chvílí říkali, že příští víkend se zase ochladí, to už jsem chtěla uklidit na domku, zahradu, atd. Ale uvidíme.
Dneska odpoledne jsem došila top na deku, bloky, co mám už pár týdnů na hromádce a překládám ty čtverce z místa na místo...Tak visí. Co a jak dál, ještě nevím...






Tyhle dvě látky se mi nejvíc líbí, i když jedna je docela tmavá a ta druhá s modrou, kterou moc nemusím.Ale padly mi do oka už při šití bloku.



V pozadí pan Há hraje karty na pc.
Dobrý večer, noc i dny. Mějte se pěkně a šetřete a ochraňujte své zdraví......

2 komentáře:

  1. Nekdy je pauza dobra a zvlast ted kdyz uz k vam to jaro konecne dorazilo.

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, ale uvidíme, na jak dlouho. Dneska je zatím nádherně slunečno a i teplo. Hezký den i všem, co se pomalu budou chystat na zimu.....M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu