neděle 14. dubna 2013

...psaní za zvuku ptáčího dohadování....

Otevřela jsem si dokořán okno, zvenku slyším, kromě projíždějících aut, hlavně dohadování dvou ptáčků a cvrlikot třetího...krása.... Včera sice pršelo, ale ještě se moc nezelená, potřebuje to i teplo a sluníčko. To je dneska za šedivými mraky.
Dopoledne jsem vařila a přešila jsem, respektive podšila, svůj drážďan na stole v kuchyni. Na té bílé to nebylo ono.Na hnědém ubruse to taky víc vynikne. Když jsem dělala ty další dvě prostírky, tak se mi to na tom "bílém kafi" líbilo víc. Ještě kousek jsem měla, tak mi pan Há udělal kolo, já zatím ze zbytečků udělala šikmé proužky, sešila a sežehlila. Pak jsem drážďana napevno přišila  a udělala lem. No, má to své chybky, ale co nemá, že....

Ty faldy snad časem zmizí....trošku to dělá i to sklo, ale radši sklo, než denně nový ubrus....



Celkový pohled na ovadlé zlaté deště a zelenající se vrbové proutky.



...ale je tam spousta kořínků, tak by bylo škoda to vyhodit....



Na granátovém jablíčku mám první kvítek, není to to červené v pozadí, to je paní se psem. Je to, bohužel, ta nejasná bambulka vedle bambusové tyčky, moje fotografování nic moc.



Loňský muškát už cítí jaro, nebo se nechtěl nechat rozřezat na mladé....tak má už třetí květ.



K obědu jsem dělala přírodního lososa s bramborem a salátem, kterého mám dvě sklenice, viděly jste včera....
Tak si po dobrém obídku odpočinu a půjdu žehlit panu Há košile a nějaké "žehlící" drobnosti, utěrky, kapesníky...trička...no, moc už toho nežehlím, hihihi.
Včera večer jsem sešila připravené bloky další deky do pruhů, tak to pak taky sežehlím a uvidím, jestli se mi ještě bude chtít šít.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...