pondělí 27. května 2013

...listopad v květnu....

Jo jo, tak mi to připadá.
Tady u nás je od sobotního odpoledne pěkně škaredo, teploty pod 5 stupňů, chvílemi studeně prší a nebo neprší, ale je vitr a zima. Prostě listopad v květnu, respektive skoro v červnu.

Na víkend tu byla dcera s mužem, bylo tedy hektično, povídání, vaření, návštěva babičky a ten déšť....

Dneska jsem po práci doma dožehlila všechno prádlo, mimo jiné i starou dečku, kterou jsem kdysi před lety vyšívala...



No a došila jsem kulatou prostírku. Mám připravený top na deku na došití deky a pak bych chtěla zkusit ušít prostírku z "ohryzků" podle Bellet.



Tak jdu něco dělat...Dobrý večer, dobrou noc....


2 komentáře:

  1. Jéje, tak to už jsme dvě:-))) Jsem si dnes taky říkala, jestli jsem třeba půl roku nebyla v komatu a není listopad:-))))
    Prostírka je pěkná!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jste teda mely zimu brrrr.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu