sobota 28. září 2013

...sobota....

Sobota je pěkný den, když není zatížený povinností. Tu já mám a jsem proto doma....
Pan Há odjel na domek, vykopat dva řádky brambor, natrhat něco švestek, zkontrolovat dům a okolí...
Já jsem doma , na chodbě ruch, shon a pach...Dělají nám už 3 týdny nový výtah, tak svařují, pilují, klepají.. ještě 14 dní.....A nad námi asi někdo koupil byt...je taky slyšet "stavební" činnost. Bylo zvykem to psát na dveře u výtahu...ale ty vlastně nemáme, hihihi.
Venku je zase mlha, ale nad mlhou je jasné nebe a svítíčko sluní.
Pračka pere, myčka myje, za chvíli něco uvařím a  měla bych žehlit...a dodělat resty....

Pomalu stěhujeme kytky z domku do města, takže "domácí" se musí uskrovnit.


Poslední snítky levandule, té nové, maličké, co jsem minule utrhla...dokonce jsem si všimla, že už zase kvete rododendron....


Malá žlutá na stole.


Kaktus, co zmíral...ostříhala jsem ho na domku u země..a takhle se vzchopil....


Tak jdu něco dělat. 


1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dnešní den

 je pěkně ufoukaný... Tady u nás v Olomouci co není pevně přivázané, to lítá. U vedlejšího domu je vidět, jak vítr rve záclony ven z otevřen...