sobota 30. listopadu 2013

...a co dál....

Den je vodový, na kopcích sníh. Mám teď 14 dní pohotovost na telefonu, tak jsem zdrženlivá...Už včera jsem byla do večera v práci. Ale přišel mi naproti pan Há, tak to nakonec dopadlo dobře, domů jsem nešla sama tmou a deštěm a i mladý doktor mi řekl, že děkuje za práci a že jsem "zlatá"....Hihihihi.

Pohled na stolek, kytka, ozdobné tykve, hrnky od kafe, všudepřítomný služební mobil....


Pletla jsem podle fotografie na netu vestičku pro vnoučka, dneska je mu měsíc !!!!


Taška připravená na začištění a vyžehlení, a odeslání. nějak se k ní nemůžu dostat..


Moje tlačené perníky, letos ne tak reliefní jako vloni. Ale těsto stejné. nevím.


"Pořádek" na mém stříhacím stolku...Pořád se tu něco děje.....


No a na jídelním stole čekají perníčky na dozdobení....
Jdu něco dělat.
Dobrý večer, dobrou noc.

2 komentáře:

  1. Také přeji hezký večer a klidnou první adventní neděli:-) Že ale dokáže milé slovíčko krásně zahřát u srdíčka? A toho mladého lékaře to nic nestálo. Něco podobného jsem osobně zažila v tomto týdnu a bylo to moc fajn. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. aaaa tak tadyhle jsou ty krásný a voňavý perníčky !!!!! jsi moc šikovná ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu