sobota 23. listopadu 2013

...a pomalu se zase vracím do tempa...

Ne do tempa psaní na blog, tam mám ještě mezery...ale na práce ruční....hihihi.
Venku je chladno, mluvila jsem s mamkou, na vsi je tma a hustá mlha, nikam nepojedeme. Alespoň zase něco udělám.
Včera jsem večer stříhala, tak jsem mohla za dopoledne ušít=sešít= dva ubrusy obdélníkové pro dceru, jednu kapnu do košíku a k tomu dva polštářky.
A mám ještě nastříhané čtyři polštářky s trochu vánoční tématikou. Tak uvidím, co zvládnu...
A to není vše, kostlivci na mě koukají ze všech stran.Ale já se jich nebojím....
S těmi věcmi pro dceru spěchám, protože jsem jí kupovala nějaké drobnosti na O. a , protože si myslím, že ho do sedačky do auta málo oblíká....,tak takovou teplou bundičku s kapuckou. Ta bude prskat, až si tohle přečte....hihihi...Po neděli to zabalím a pan Há s tím dojde v úterý na poštu.


Jak já říkám, kraví povlečení kombinované s puntíky a ty dva ubrusy.Jeden je jen režný hnědý a druhý s hrníčky, můžou se použít samostatně nebo i přes sebe.


Tak, zase brzy pa.

2 komentáře:

  1. Hezky jsi zkombinovala látky na ubrusy:-) a i šití do košíku je pěkné. Líbí se mi bundička a dcera bude ráda, že dostane pro malého další dárek. ahoj a držím palce abys všechny svoje plány stačila zrealizovat. Hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za milá slova, snažím se, snažím....hihihiM.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu