čtvrtek 16. ledna 2014

...dneska mrzne, pro změnu....

Ano, dneska je mráz, byly zamrzlé i kalužinky okolo chodníků ze včerejška, muselo to ve tmě pěkně po ránu klouzat. Pan Há byl pro pečivo, říkal, že drobně zmrzle mrholí. To je vždycky nebezpečné u řízení.
A u starších lidí na zlomeniny....to znám.....
Dneska jsem nevytáhla paty z domova, náš vnouček měl teplotu, tak jsem čekala na zprávy co a jak...
Tak jsem šila, šila, četla a maličko háčkovala...

Dva polštářky...původně jsem myslela s drážďanem na prostírku, ale pak jsem úmysl změnila, je pravda, že se mi to takhle víc líbí. Jen jsem do nich na fotografování nacpala polštářky asi 45x45 a stačilo by 40x40.

                          


 Protože jsem původně chtěla dělat kulaté prostírky, měla jsem ustřižená dvě kola látky. Tak jsem si hrála a ušila jsem toto...trochu jsem se ve středu nesešla s jednou polovinou, ale snad se mi to podaří líp u druhého...ale to až zítra....



Za chvíli půjdu chystat něco na večeři. Včera jsem dělala pomazánku s tuňákem ( tvaroh, tuňák ve vlastní šťávě, cibulka, sůl, pepř, citronová šťáva ). Dneska jsem si ještě u oběda uvařila vajíčka  a udělám mou oblíbenou od maminky ( nastrouhaný šunkový salam, vejce, Perlu máslovou, hořčice, sůl, pepř ). Děláme jí dlouho, dáváme jí i jako pomazánku na chlebíčky, na namazané kousek sýra, kolečko vajíčka, kyselou okurku a nakládanou kapii.
Začínám se chystat na důchod a vzpomínám na staré recepty.....hihihi.....
Dobrý večer, dobrou noc všem.

2 komentáře:

  1. Teda tys pilná Miládko v tom novém roce:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ne...na to,že jsem doma...hodně spím, ale v pondělí jdu do práce....po měsíci....hezký den.M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...