čtvrtek 9. ledna 2014

Lednový déšť.

Venku je hrozně, jednak dost teplo, okolo 6ti stupňů, ale hlavně, od rána prší. Kopce jsou v mlze, tak ani nevím, jestli tam výše třeba nesněží.
Pan Há byl dopoledne na nákupu, po obědě přišel balíček, byl pro něj a rozhodl se jít ještě jednou po nákupech, mléko nám dochází a co unese důchodce v batohu na zádech....

Peču chleba, těsto je ale nové z netu, americký sandwich, uvidíme....změna je život.



Ušila jsem první bryndák, zdá se mi nějak malý...tady čeká na pana Há, aby přiklepl zapínání.



Přišel mi balíček a v něm byly rolničky, tak jsem ušila na hrazdičku něco zvířátek, ale mám doma omezené barevné spektrum filcu, tak jen maličko....na slonovi jsem experimentovala s okrajem...no, nic moc....



V tom balíčku byly ale hlavně tři látky, japonské hrubě tkané, barevně taupe, no, takové pudrové, nevím, jak bych to česky vyjádřila. Dlouho jsem nic na netu nemohla najít, až jsem kápla na http://www.patchwork-studio.cz/, kde jsem je našla. Ale zase ty co se mi líbily, byly jen v malém množství. Vybrala jsem tyhle a budu mít dilema, jak s nimi naložím...Co na borduru, co lem a co na spodek deky, kterou jsem začala šít u Bellet na kurzu PW ruční šití....



Fotografie pro dceru, tady mám už magnetický jehelníček od tebe.....hihihi......



No a to je pro dnešek všechno...Pan Há právě dorazil, jdeme na kafíčko.
Dobrý den a dobrý večer všem.....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...