pondělí 17. února 2014

...a je tu.....

Pranostiku na dnešní den jsem žádnou nenašla, venku svítilo slunce jako o závod, tu a tam mrak...

A na olympiádě nám přibyla další medaile, dneska Gábině Soukalové ....Jsem ráda. Včera večer jsem konstatovala, že zatím máme medaile od lidí, co dělají sport, které není  tolik v TV vidět...rychlobruslení, biatlon, jízdy na prkně , běh na lyžích...apod.. To, co se moc a moc propaguje, za moc nestojí....viz hokej, bohužel ,chlapci naši zlatí.....
Dneska mi došlo psaní.....až z emeriky....hihihi....Přišla mi kniha, kterou mi zaplatily kolegové k mým dávno uplynulým narozeninám....12 dní....


Takhle vypadá zvenku...


takhle uvniř....


Ještě jsem jí moc neprohlížela, povídali jsme s panem Há s dcerou a vnoučkem přes Skype.
Ale už se na to chystám....Taky jí musím vzít do práce a ukázat jí....aby věděli a viděli.....
Jdu.
Přeju pěkný zbytek dne.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu