sobota 8. března 2014

...jako po bitvě....

Jako po bitvě to vypadá u nás doma. Pan Há je od včerejška neschopný čehokoliv, viróza ho zklátila, znáte to u chlapů, když mají teplotku a rýmičku....Je skoro děsuplné, jak jsou v těchto okamžicích bezmocní....
Co by dělali bez nás = žen, přítelkyň, maminek apod....Možná bychom se ale divily.
Já jsem odolávala, ale taky na tom nejsem nejlíp. Ale, jde to....
Venku slunce a u nás lazaret... a dost nářků.

Vyklidila jsem košík, byla tam spousta předpisů na pletení či háčkování na papírcích a vytrhané z časopisů....Přerovnala jsem zbytky přízí a vln, něco jsem i vyhodila. Jako že TOHLE už nikdy nebudu dělat.
Pod tácem je nová složená cestovní postýlka..to tam nebylo.....


Šišky se mi otevřely, budu se muset podívat po semínkách, jestli nějaká jsou na dně. Muž mojí kamarádky Kitty za dobu, co mají chalupu v jedné malé vesničce a k ní kus pozemku mimo zahradu a dům, vypěstoval celý lesík....


Vidíte, že zkouším kvalitu nového foťáčku, orchidejka k MDŽ.


No a poslední kytička, hyacint,  k narozeninám od kolegyně důchodky, co v době , kdy jsem narozky měla, byla s dětmi z plaveckého oddílu na horách na jarních prázdninách. Hanka byla velice aktivní během pracovního života...angličtina, francouzština, stálá návštevnice divadla, výstav, přednášek, jízdy na dovolené na kole...i v cizině, plavby s dračími loděmi atd., atd.. A ta aktivita jí zůstala i do důchodku.
Je pravda, že na to ani trochu nevypadá...že je už dva roky v důchodu....


No a pohled na rostlinstvo, co se postěhuje na domek, ať už na zahradu, verandu nebo do oken. Ještě musím koupit nějaké muškáty, červené, bílé, protože růžové mám namnožené od loňska v té plastové misce u skla....


A to by bylo asi tak pro dnešek vše. Pan Há ulehl, vypnul TV !!!!!
Já půjdu pověsit prádlo, začnu připravovat oběd, pak uvidím. Mám od rýmy oteklé levé oko, sotva na něj vidím, je těžké...Tak nevím, co budu podnikat. Asi něco nastříhám = nařežu a šila bych zítra...
Hezký den.


2 komentáře:

  1. Ahoj Miládko, budeš pěstovat les? :-D
    Jé a koukám že jsi taky v šoku, když muž vypne TV :-D:-D
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, co si s chlapama budeme povídat...v práci máme mlaďošku, 23, a čerstvě vdanou...Vždycky říkáme, teď neposlouchej, k tomu dospěješ....Smějeme se tomu, ale jsou všichni SKORO stejní. Rozdíly se najdou, o tom to je...ten život.Jsem ráda, že si někdy můžu na blogu "ulevit", ne jen ukazovat, jaká jsem hrdinka, co všechno zvládnu.No, momentálně polovinu toho, co dříve, ale doufám, že to lepší ještě bude.....hezký večer M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu