sobota 22. března 2014

...pršelo včera, bouřka je teď, bude pršet i zítra ??....

..ve stručnosti počasí....
Je pravda, že je vyprahlá země a vody je potřeba. Tak ať prší. Vždyť proti obvyklému počasí jsme o měsíc dopředu. A já ve výšce přes 500 m nad mořem stejně na zahradu dávám rostlinstvo až po zmrzlých. Mám totiž takovou zkušenost, že když se ukvapím a dám to ven dříve, tak to zajde...a musím to dávat znovu nebo už vůbec. Problémem je i krátká vegetační doba nahoře, koncem září už je tam podzim s mlhami, nízké teploty a už nic nedozrává...Proto nejsem velká zahradnice. Trochu kytky, něco koření, pár brambor, cuketu, dýni...prostě pohoda......

Tak, popořadě.
Kočičí polštářek dostal bratrance, je maličko jiný a jinam taky půjde.


Trochu háčkuju.Nedokážu sedět "na sucho"....


Objednala jsem si u Veselé Jehličky nějaké látky. Tohle jsou úplety a střih na miminčí tepláky...


Do tohoto panýlku jsem se zbláznila....hihihi...a ještě nevím, co z něj bude...


No a tohle je zbytek nákupu, žádné veliké množství, jen na maličkosti.
Má zase trochu jiné látky, než moje dvorní dodavatelky.


Pan Há mi připomenul, že jdu v úterý "na důchodky" a že jsem slíbila dva obaly na knihy. Nezapomněla jsem, ale pořád jsem se nemohla rozhodnout, jaké. Tak jsem vybrala toto....


A venku lilo a bouřilo, no, na fotce to vidět není, jen mokrá silnice.


A ještě jeden dva obrázky mé nové květiny, bílé kamélie, chci si jí na léto vzít na domek. Hlavně jsem zvědavá, jestli přežije zimu, v poslední době mi "chcípaj"  rozmaríny...Vydrží skoro celou zimu a když už už pojedou na vzduch, tak začnou schnout....


No a to je asi vše. Je po bouřce, ale nebe je pořád temné. Uvidíme.
Dobrý večer a zbytek víkendu.

2 komentáře:

  1. Ahoj Miládko, bouřka teď u vás??? U nás včera sluníčko, dneska jen zataženo a fouká. Taťka vymyslel že budem večer opíkat na verandě, tam prý nefouká:-))))
    Jsi šikulka! Ty dětské látky jsou moc hezké.
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. No, hlavně aby se mi ty tepláky povedly...Dneska od noci prší...Má se to ale zatáhnout na dýl...voda je potřeba, ale ať neprší,až já vylezu z domu....hihihi....Hezký den.....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu