čtvrtek 22. května 2014

...před pár dny jsme mrzli,

dneska jsou chodníky plné polonahých lídí, každý se potí a objevují se i první spálené tváře.

Poslední dva "dárkové" obaly na knížky, včetně jedné knížky dodatečně k narozeninám...


Dneska mi přišel balíček, nebyli jsme doma, já v práci, pan Há na domku. Byla jsem vyšťavená...horko, sucho...ale nelenila jsem a na poštu jsem zajela trolejbusem. Abych se mohla kochat.
K minulým kouskům přibyl džbánek na všelico..., miska s rantlem, cedníček s podtalířkem a jako dárek svícínek...Lenko, moc děkuju....


No a jinak vše normální. Teď se budu ještě chvíli vydýchávat, pozavírala jsem žaluzie před západním sluncem. Posedím u vašich blogů a pak se mi vrátí pan Há z domku, kde dře.....
Hezký večer...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..ranní slunce

 poraženo temnými mraky od západu i východu. Slunce ozářilo pár hodin rána a už je zase pod mrakem, fouká a je nízká teplota, 6. Ale asi se ...