neděle 18. května 2014

...už nikdy nebudu ťukat,

protože to stejně nepomáhá. Dnešní dopoledne a lehce po obědě jsem opět pobyla v práci...Tak mám takový zmatkový den, ani všední...ani neděle....
 Než jsem se ráno probrala a už jsem běžela  do práce, pana Há jsem nechala, aby se o sebe postaral...
Po návratu jsem si chvíli četla, ale došly mi baterky v Kindlu, tak jsem si dala asi 20ti minutového šlofíčka, pak jsem začala šít poslední věci pro kolegy do práce "na rozloučenou", ještě mi zbývá ušít jeden obal na knihu, ale to je otázka hodiny, látky už mám promyšlené.

                              pro šéfa, aby mohl házet šlofíka s dámičkami...je to starý mládenec....


je jich teda na rubu i lícu dost a každá jiná...


ušila jsem jednu utěrku jako doplnění jiného dárku....


ráno jsem domotala mandalku, jen jí musím začistit a trochu naškrobit


No a už by toho bylo dost...né ???? Celé dopoledne hustě pršelo, přestalo v okamžiku, kdy jsem šla z práce domů. Trochu se oteplilo, ale nic moc, mraků je spousta...
Dobrý večer, dobrou noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu