pondělí 23. června 2014

...na chvíli

jsme doma, vykoupat, zalít kytky, zítra dopoledne jdu k paní zubařce, pak jdeme do banky a přišel mi do Zásilkovny balíček s látkami.....

Kvetoucí muškáty na domku...


Nařezané větvičky, které se pokusím zakořenit....bezinkové květy na sušení.


Pivoňky, aby se neválely v záhonu...To jediné mi na nich vadí, že když tu fouká vítr, těžký květ nestojí, ale lehne směrem k zemi...


Upekla jsem první dietní jahodový koláč.


Plaménky ve větru.


Jediná růže, kterou mám...


Byla jsem dneska 2x na hřbitově, potřebovalo to údržbu, uklidit, zalít, zasadit nové kytky za ty, co v parnu minulých dní živořily až poschly...


Cestou k mojí mamince, kvetoucí ostružiny na loukách.


Kvetoucí bezinky, ano, teprve...


Cípek zahrádky mojí 84leté maminky....trávu seká švagr Vláďa.


Jahody a dozrávající rybíz, malá svačinka...


Muškáty a kytky ve váze...


A dneska večer ,doma ve městě, kvetoucí angínovník čínský... Jeden zůstal doma, druhý jsem odvezla nahoru...


A to je asi tak vše....

1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu