neděle 27. července 2014

...neděle končí,

pomalu přibývají telefonáty, hihihi......

Dneska ráno jsme jeli na nákup do Tesca, pan Há ještě skočil do Baumaxu pro nějaká hejblata na připojení sprchového koutu  k vodě...Nevzal mě s sebou, asi se bál nákupu dalších květináčů s kytkama.....

Potom vaření, porovnávání, uklizený byt zase hyzdí "hromádky" na stěhování na domek, pardon, já vím, nahoru....

Venku těžké dusno a teplo, ale od Teplic = od jihoápadu...se nebe kalí...
 Našla jsem rybu, co jsem dostala??? od někoho ?? někdy ???, taky pojede nahoru.


Něco málo věcí na odvoz, jsme s dcerou domluvení, že přijedou v sobotu z Olomouce rovnou na domek, tak uvidíme, podle počasí.


Přeju hezký večer a pěkný slunečný týden.

2 komentáře:

  1. Jů, na domku si budeš užívat, se těším na fotky:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Miládko mám na blogu info k další výměnné akci, když tak mrkni:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu