sobota 26. července 2014

...ve středu

jsem spala na domku, po práci jsem jela za panem Há. A byla jsem u maminky na drbu...a popovídat s dcerou a Ondráškem přes Skype, aby si užila i prababička.
Tak jsem udělala pár fotek cestou domů...

Byla spousta mraků, chvíli to vypadalo na bouřku, ale nepadla ani kapka.


Z tohoto úhlu jsem nikdy fotku nedělala, tam daleko byly ty černé mraky...


Pod našima je rybník "Kačák", vžilo se to jméno, ale podle mě se jmenuje Mlýnský...jinak pohled na Malé skály s rozhlednou, bílá budova je Obecní úřad a Horská služba a Hasiči, na ty bych zapomněla....


Musela jsem si přiblížit jednu nenápadnou zahradu, nádherně tam kvetou růže.


No a pak už byl čtvrtek ráno a zase do práce. Čtvrtek, pátek, dneska a zítra mám ještě i pohotovost.
Pan Há byl cosi natírat, aby to schlo, ale po obědě už byl doma. Venku je horko a dusno.

Byla jsem se pomyslně ochladit u Elišky na http://ella-tadyatam.blogspot.com.au/
ona moc pěkně plete, v některém z minulých příspěvků měla nádhernou červenobílou deku pletenou norskými vzory ???, krása.
A vždycky nabídne i nějaké pěkné ptáčky, jiná zviřátka nebo dneska třeba koláč....

Já dneska dělala jen úklid a pod. důležité věci, došila jsem kryt na deku, nastříhla nejmenší klobouček podle Bellet, další až po ozkoušení.
V práci pomalu končím, uklízím a odnáším svoje věci a "rozumy"domů, půjdu vracet prádlo, pláště, kalhoty,košile...atd....Už mám připravené balíčky. Několik razítek, návštěva závodní doktorky a jdu od příštího pátku na dovolenou a pak na tu , co končí až .....
Hu, co to píšu.....
Radši dobrou noc a krásné dny....

moc a moc nápadů a optimismu:
takový pelmel....ale hezké....


1 komentář:

  1. Pěkně u vás Miládko, rybník supr, u nás je jen řeka a to není ono:-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu