pátek 18. července 2014

...všechno špatné

je pro něco dobré....
Několik hodin dole...Přijede i pan Há, zítra autem na větší nákup na domek a chystám se tam zpracovat rybízovou úrodu.
Co bylo???
Něco málo třešní na starém stromě, mladí tu letos na nich nebyli, já panu Há nedovolím lézt po starém polosuchém stromě, tak jen pár plodů na talíř a buchtu....
Broskve jsou, samozřejmě..., z obchodu....to tady, v horách, moc neroste...


Nemám moc květin na předku domu, není tam moc dobrá zem...ale takhle mi začaly kvést některé denivky...


Aby to nebylo jen o  dojíždění do práce a troše zahrady, něco i "motám", ale je to jen okrajově...Několik let ??? staré čtverečky se dočkaly lemů, sháčkování a teď se uvidí, co ze čtverce 4x4 čtverečky  bude..


Můj nejnovější muškát...


Malé granátové jablíčko...


A dnešní ráno cestou do města, to, co se mi líbilo, opar nad loukami, se nepodařilo vyfotit, vždycky tam byly stromy nebo něco...


Byla jsem u paní zubařky, vypadly mi zase ty dvě korunky vepředu, chudinky staré...Ony nevěděly, že příští týden budu chodit v práci po výstupních razítkách....budu potkávat spoustu lidí, spoustu známých...Ještě, že nemá moje zubařka dovolenou a v pondělí odpoledne nalepíme nové...A začnu se chystat na "vystoupení" z práce pochůzkami od čerta k ďáblu...8 razítek !!!!
Jinak si dělám radost shlédnutím "zpívajícího" vnoučka a loučím se pro dnešek jeho něžnou "drštičkou".


Hezký víkend, hezkou dovolenou, kdo ji má a kdo má práci, tak i tu hezkou...
Pa.

2 komentáře:

  1. Jé, granátovník ti krásně kvete, mě odešel:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíš granátovníček, mám už třetí "miniaturu", křehkou a moc dlouho nežijící. Aní kávovník mi nejde, maminka má strom ohromný rozvětvený a já pořád jen pár lístků...Prostě zahradnice nic moc...hezký týden a děkuju za návštěvu...Milada

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu