pátek 10. října 2014

....vůně koření

http://www.koreni.cz

Vůně koření mě dneska pořád pronásledovala. Jednak jsem dneska vařila experimentální oběd...podle posledního časopisu hypermarketu Albert, kde je  šéfredaktorkou Dita Pecháčková.Dělala jsem dušené kapustičky s uzeným masem a omáčkou s medem a hrubozrnou hořčici.  Bylo to moc dobré. Pak jsem uklízela vyloupané ořechy a myslela jsem na vánoce.
No a tak jsem si vzpomněla  na můj oblíbený eshop nejen s kořením. Koření od Antonína sídlí v Plzni, takže moje cesta k nim je trojí, původní  přes internet, v současnosti přes přítelkyni Janu nebo synovce Toma, který tam studoval vysokou školu a zůstal tam pracovat.
Takže mám svá oblíbená koření...fajitas, formaggio, kreolská směs na kuřátko, nasi goreng do bramborové kaše i na maso, několi druhů kari, dobré houbové koření, dokonce koření bejby na masíčko, na špagety, mletá hořčice do sekané...a to moc nevařím, hihihi.
Tak jsem jim nevědomky udělala reklamu, ale koukněte samy..






1 komentář:

  1. Tak takový oběd jsem fakt ještě nedělala .... nad kapustičkama s medovou omáčkou bych asi nejásala:-))) A koukám koření, některé ani neznám:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu