čtvrtek 11. prosince 2014

...tak trochu podzim,

jen v kalendáři a v obchodech je vidět, že budou brzy Vánoce.
Včera jsem byla ve městě, nic moc výzdoba. A trhy jsou na Lidickém náměstí, trochu z ruky, lidi jsou zvyklí spíš na Mírové, asi tam mají jiné plány...
A po několika dnech zase sluníčko. A mračouny.





Dneska jsem byla skoro celý den u mojí mamky, slíbila jsem si, že budu jezdit jednou týdně jen já sama, abychom si s holkama popovídaly.A pan Há si ode mne odpočinul, že... Domek vždycky zkontroluji, co se děje uvnitř. Měla jsem s sebou foťák, ale bylo tam hnusně, pršelo, všude všechno bahnitě hnědé...Nemám tenhle mokrý holý podzim ráda. Natož, když je skoro v zimě.
Přesto z teplého domova přání všem, aby bylo líp...



2 komentáře:

  1. Jojo, vůbec mi to jako zima venku nepřipadá. Mrholí, vítr, ale takové nějaké podzimní to je:-.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, ale abychom se ještě nedivili....Hezký víkend...

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu