čtvrtek 23. dubna 2015

Yarn Along 14

Jen bosá snáším chůzi, ale jinak vše OK...Tak je čas dodělávek a zkoušek nových věcí. Než bude tak pěkně, že se "přesadíme" na venkov. A bude i jiná práce venku na zahradě, procházky jen tak nebo k mamince.

 Nejdříve moje nové košíky šité ze šňůry na prádlo. Protože pan Há by nekoupil, co já chci..., tak jsem se dobelhala do nejbližšího obchodu od bytu. A tím jsou Vietnamci v naší bývalé samoobsluze, kde koupíte od hřebíku, přes oblečení, ručníky, záclony, drogérii a potraviny všeho druhu vlastně všechno. Jen šňůru měli takovou lesklou s melírem, ne bavlněnou jako u Amandy Blake Soule, od které jsem to odkoukala. Každý můj košíček je z jednoho balení -  10m za 40,0 Kč. Uvažuju o košíku přes rameno, snad bude 5-6 balení stačit...Pro fotografování jsem do jednoho nasypala směs čajových svíček a v druhém je začátek pletení, o kterém bude řeč níže...


Dopletla jsem přízák pro O., nejdelší bylo začišťování nitek. Až na konci pletení jsem objevila způsob, jak bych to mohla napojovat a zároveň začišťovat. Prostě dlouhé vedení...V některých místech se mi nepovedlo správně vyměnit nitě, ale jde to...



A nový začátek, Multnomah od Kate Ray u Vlněných sester , teprve kousíček, ale je to TO pravé ořechové, když sedím večer s panem Há u TV, se sklenicí tramínu a nevím, co s rukama....Vzorek zatím není složitý, tak to jde dobře skloubit dohromady. A kniha v Kindlu. 
Dneska je ve všech ???? knihkupectvích sleva na knihy okolo 20ti %, tak jsem si objednala další čtivo na dobu na domku.


A to je pro dnešek vše. Dneska vařím, peču a nakrmím kvásek na zítra.
Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu