pátek 29. května 2015

...nic moc, ale

i to je pozitivní.



Jsou dny, kdy přímo srším energií, rozdělám a udělám spoustu práce. Pak přijdou dny, kdy jsem ráda, že se postarám o domácnost a udržím se v klidu.....
Dneska jen rodina,vaření, kytky, pak jsem si stahovala knížky z Kosmasu a napadlo mě, upravit si ty, co už tam mám uložené, aby se mi zjednodušil přístup a přehled. To mi taky zabralo nějakou hodinku...
Po obědě jsem ušila vnoučkovi tepláky, až sem přijede, aby měl nové....a ještě ušiju jedny kraťásky, i když nevím, nevím, s tím počasím.
Potřebuju si dojít do galanterie, červenou bavlnku potřebuju úplně nutně, potom nějaké náplety, tyhle byly poslední, moc se k tomu nehodí, ale i přes tu bídu to jde.
Včera jsem objevila u další, mnou navštěvované, ženičky  Simony pěkný obchod s galanterií, bohužel v Praze, ale mají i e-shop http://kutil-florenc.cz/eshop/, kde je všechno možné. Tolik karabinek a provazů už jsem pěkně dlouho neviděla. je dobré je znát, mám uloženo...

Tak a jdu zase něco dělat.
Číst.
Hezký večer.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu