pondělí 31. srpna 2015

...je to jako v každém

jiném zaměstnání.
 Pan Há se vrátil z kontroly svého úrazu. Byl překvapený zájmem a ochotou lékaře úrazového centra MN MUDr. M.P., který mu udělal punkci otoku, probral s ním budoucnost léčby a byl velmi příjemný a ZAJÍMAL SE.. Má svou práci ASI moc rád, moje sestra se s ním setkala před pár týdny, když si zlomila nohu, a taky si ho moc chválila. A nejen ona. Jsem ráda, že takoví mladí doktoři existují, co svou práci považují za poslání....a ne jen zaměstnání...někdy, bohužel, i "kšeft".
Já mezitím ušila klobouček pro Ondráška na dovolenou, aby měl dva tyhle lehké oboustraňáky, šité podle Bellet....
Něco málo jsem vyžehlila, připravila si hromádku na zabalení balíčku, zítra ráno to dojedu poslat na poštu. A nakoupím v Albertu, ten je hned vedle. Prostě 2 v 1.

Takový byl včera měsíc, když se vynořil mezi paneláky. Nemám žádný extra foťák a ani neumím  fotit v noci, ale měla jsem při pohledu na něj...takové zvláštní pocity...úcta, strach z neznáma, obdiv..Tady je maličky...ale byl to tedy macek !!!!!


Panence jsem nakreslila oči, byť každé oko je jiné....a pojede za Adélkou.


A klobouček, jednou na hlavě pana Há....


...jednou v ruce...


Zítra už je 1.září. To nám ten rok zase pěkně utekl, co ? Našemu vnoučkovi je dneska 22 měsíců, letí to tedy maximálně...
Aby to utíkalo pomaleji přeju všem...a hezký nový školní rok, moje učitelky....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu