středa 19. srpna 2015

..podvečer plný

čtení a obrázků. Nejdříve odpoledne za panem Há, pak pro chleba a rohlíky, trochu poklidit a vytřít a pak si sednout k časopisům....
V TV nic moc nedávají a ani mě to samotnou nebaví sedět tam...
Nový Dekor  podzim.
Uvnitř spoustu vyšívání, drobností pro děti, mišmaš všeho možného i nemožného...Já vždycky hlavně koukám na patchworkové projekty. Dneska moc pěkná deka se šablonkami a postupem práce.



..a malování na dýně, už se nám to blíží nebo co ????


Ona ví, otevřu a po dvou listech narazím na  článek o Lucii Living...a hned za tím je její Adam nafocený v článku o ovocném pití a radostech léta pro děti....



...a mimo jiné pěkné džínové šití....


A ve včera koupeném Venkovu a jídle... pro změnu zase  Zuzana U Morkusovic....




Prostě pro mě nic nového...hihihi. Jsem ráda, že se ve virtuálním světě pohybuju. Mnohdy mě tíže života....starosti všeho druhu...pomůže vyléčit začtení se do rad i velmi mladých blogerek, něco o pletení, háčkování, šití, o knížkách, o zařizování bytu, chalupy, práce na zahradě...A hned se mi všechny strasti a obavy všedního života zdají snesitelnější. A za to všem díky.
Hezký večer, ať už u pc nebo u knihy či časopisu...

4 komentáře:

  1. Jo jo, blíží se to ... jednu dýni pěstujeme, tak snad:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám letos jen cukety, ale možná mi je už sežrali srnci a srny, co tam pár dní nejsme.....pan Há je ode dneška doma, tak tam zajedeme na kontrolu.....

    OdpovědětVymazat
  3. No vida !! mě časopisy nějak unikají - tak děkuji za malou ukázku ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla šest týdnů mimo město, tak jsem si musela projít a prohlídnout "novinky" v tisku, ještě jsem měla zálusk na KREATIV tj.něco + bývalá Praktická žena....ale někdo mi v nemocniční trafice vykoupil poslední výtisk, když jsem šla z návštěvy u pana Há.....Ale pak už jsem se jinde nezajímala, nemusím mít všechno, hihihi. hezký víkend.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...