pondělí 17. srpna 2015

....pro změnu

zase pozor na extrémní deště.....
U nás prší už odvčera. Já jsem sama doma ve městě. Pan Há je pro  změnu beze mne a to v  nemocnici. Měl úraz, tak jsem ho vezla  v bouřce a hustém dešti do města. Všechno jsem pozavírala ve spěchu...., doufám, že bude všechno v pořádku, to myslím v domku. Ale všechny moje myšlenky se upínají k muži....jsme propojení či co, už jsme spolu 35 let a známe se 40....
Dneska už to bylo lepší, jen se motá a dostane transfuzi, má dost velkou ztrátu krve, něco jako my někdy po porodu....já i dcera jsme dostaly krev.....
Jinak doma pomalu začínám plést šátek Citron z  blogu Vlněných sester. Nic jiného rukodělat nemůžu, vše jsem odvezla na domek....

Venku tma. Ale přesto přeju všem hezký večer.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu