středa 16. září 2015

...dnešní ráno,

přímo strašidelné, ještě se nemůžu rozhodnout, co a jak.....


Včera večer byl rudý pro změnu západ, dokonce mě na něj upozornil pan Há, který obvykle tyhle věci nekomentuje...A dnešní ráno je zase rudý východ...snad to nic významného nebude, hihihihi....

Moje dnešní dopolední práce, tedy i se včerejším večerem. Nezdá se to, ale nařezat malé čtverečky je docela fuška, hihihi...Tak mám asi 4/5 všech zbytků doma pořezáno a roztříděno. A na víc už nemám náladu...Zase někdy, až mě někdo pošťouchne. Budu vymýšlet nějaké šití z těchto čtverečků, něco už mám v hlavě...
Jdu dovařit oběd a sednout si s panem Há.


.... ještě kafičko, projít blogy a odpoledne uvidíme.
Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu