čtvrtek 10. září 2015

..jako když

marodí člen rodiny....
Tak jsem si ráno připadala, když jsem vezla Janome na čištění a opravu do dílny....A je tam tak sám..ne, bylo jich tam dost. Jsem zvědavá, za jak dlouho se mi ozvou....
Prošla jsem se městem, koukla na ulice, zašla do oblíbené galanterie pro sakon /tentokrát tam byla i má oblíbená paní prodavačka.../, do papírnictví pro drobnosti, do Tesca pro rajčata a pečivo, pak domů...
Pan Há mi zatím nakreslil díly skřítka Maileg na papír a vystřihl, musím dát dohromady látky....Něco vhodného bude snad i na domku, taky výplň jsem tam ještě nechala. Chceme jet v sobotu, jen na víkend. V pondělí jde pan Há zase na kontrolu, já jsem se objednala na magistrát na nový OP...
Mluvila jsem s prababi Toničkou, švagr jí dodělává cosi po malování, ona chladí lýtko, co si narazila ještě v létě. Hned se jí dělají modřiny, každé škrábnutí poruší tenkou jemnou kůži a léčba trvá týdny. A já už to na sobě taky začínám pozorovat...malé ťuknutí a hned modrák. Včera jsem si lehce štípla malíček při vyndávání víka z papiňáku...a dneska mám malík jako švestku...
Nestěžuju si, jen konstatuju. Prostě rodina se nezapře...

Když jsme spolu mluvily, svítilo u nás sluníčko, ale začalo hustě pršet, u nich temno, bouřka a taky začalo pršet...



"Oni" jsou tam vpravo pod tou ocelově šedou oblohou....v kopcích.


Tady už zase vykukuje slunko a mraky táhnou nad kopci, směrem na Děčín, a jak já říkám, na Liberec...

Vlněných sester měly upoutávku na volná místa pletení v Praze, na začátek listopadu. Láká mě to, ale takhle dopředu nevím, jaká bude u nás "konstalace hvězd". Tak jsem si, samozřejmě, hledala informace na netu ....a dočetla jsem se: "Fair Isle" je jméno jednoho z Shetlandských ostrovů, kde se plete dvou a vícebarevně...A pod tento název spadá veškeré "světové" pletení- střídání barev, ať už skotské, norské, lotyšské nebo prostě jakékoliv.....třeba české, hihihi....

Chtěla jsem sem vložit video jedné ukázky pletení...ale prostě mi to nešlo.Tak jiné a vedle si to můžete, bude-li vás to zajímat, najdete..../ myslím i sebe do budoucna, až to budu zase hledat..../.



Je to moc pěkné, jen neumím používat oba ukazováky při pletení...Hned jsem to zkoušela, nejde to. Za 45 let pletení se novým kouskům učím jen velmi pomalu...a držení ruky při pletení mám zafixované....
Tak jsem si udělala malinký vzoreček, jednoduchý pro začátečnici, a pletu kulicha pro O. Na kruhové jehlici pořád hladce dokola, jen pozor na první oko řady...


Tak a to je pro dnešek všechno. Cestou městem jsem měla spoustu nápadů na psaní, přechody a lidi, řidiči, chodci, matky a děti a staří lidé...ale nakonec jsem si to nechala rozležet v hlavě a říkám, ono na ně taky jednou dojde......hihihi....
Hezký proměnlivý večer všem. 
Myslím jako počasí, ne jako stav mysli, hihihihi.....



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu