středa 7. října 2015

...další vánoční dárek

hotový, deka, zvaná "duhovka"....

..another Christmas gift ready...

YARN ALONG 16





A dneska jsem začala další projekt v šití...nemohla jsem spát, tak jsem vymýšlela....Můj švagr Vláďa bude mít 60...Tak se pokusím dát dohromady pánskou deku...mám kousky japonských látek, které mne před časem nadchly a zatím jsem pro ně neměla uplatnění...Zkusím jen několik bločků a uvidím, jak to bude vypadat....Jsou takové pružné...



Celý den tu dneska prší, připadlo to na den našich pochůzek po lékařích apod.
Ale jsme doma, i když umordovaní...nerada chodím do města s deštníkem, taškou, kabelkou, po obchodech, co jsem si naplánovala...Ale je to za mnou.
Začíná být vidět podzim.




Hezký večer všem.
All nice evening.

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Už snad doopravdy poslední zbytky od té mojí, pak jsem dokoupila něco barev pro tu dceřinu...a ze zbytků ještě tuhle pro babi...zase něco málo dokoupeno...Teď už mám doopravdy jen pár zbytečků, dvě necelá klubka modré, jedno šedé a bílé...z toho už, chvála bohu..., žádná deka nebude...Deky v háčkované podobě mám vybrané na několik let,hihihi...Prší a prší....jdu pro chleba, že bych vzala foťák ? ne, já nejsem tak šikovný reportér jako ty....hezký den....

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu