pondělí 12. října 2015

...."japonec"

hotový. Myslím tím top na deku pro V.
Dopoledne jsem byla ve městě, pěkně jsem vymrzla. Ráno jsme měli na teploměru mínus 5....
Dnešní den byl tedy šicí, ještě si připravím pruhy na lemování a ustříhnu světle krémový flís na zádíčka. Podložený mám jen střed s hvězdami.


Látky moc nebylo, lem bude z té kostky. Nevypadá to špatně. Polštářek ušiju ze zbytku té šedé. Líbila se mi nejvíc, ale nejhůř se s ní pracovalo, měkká, natahovací a dost ujížděla pod rukou, zvlášť na veritasce, kde nemám 1/4´´ patku, na kterou normálně spoléhám....
Tak a pro dnešek končím se šitím...
Přeju hezký večer všem, bude zase mrazivý, bojím bojím zimy...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...