čtvrtek 15. října 2015

Yarn Along 17

je sice jako číslo nepravdivý, protože by mělo být větší, ale od nového roku to zlepším, sama sobě slibuji.....
Začátek čepice pro vnoučka.
John Ives : Strach v hrsti prachu, starší záležitost / 1983 u nás /, dostala se ke mně jako e kniha, moc pěkné, četla jsem jí dva dny "na jeden zátah".


John Ives : Fear in a Handful of Dust /CZ 1983/
and..... Start hat for my grandson.....




Venku intenzivně prší, kousek od nás bylo včera sněhu až až / Karlovy Vary a okolí..../, prostorově jsem myslela kousek jako v globálním světě....cca 90 km podél Krušných hor, my jsme na jejich opačném konci než KV....
Suším ořechy v košíčku, zakoupeném na rozloučenou s Baumaxem v ČR...
Trochu šiju, pletu,domácnost si taky žádá své. Panu Há odložili výkon na začátek listopadu, tak své dnešní narozeniny tráví v mé společnosti.....a TV a teploučka rodinného krbu, hihihi.
Zatím  se mějte a hezký den...vody je třeba....

1 komentář:

  1. Zajímavá vlna, čepička bude určitě moc pěkná.
    U nás taky prší. potřebovala bych nasbírat listy javoru abych mohla dodělat věnec na dveře, ale v tom dešti se mi nechce.
    Pěkná úroda ořechů.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...