čtvrtek 17. prosince 2015

...mlhavý a vůbec nepředvánoční den

byl tedy dneska na 100 %.
Dopoledne lékaři....odpoledne nutná cesta do města.
Konečně jsem si mohla stáhnout předpis na kulicha s ovečkami....Celou dobu to nešlo, asi nás takových bylo spousta a já neměla tu trpělivost. Tak dneska to klaplo.
Já mu říkám ovečkový kulich, ten název v originále mi zavání žvatláním....hihihi.....
Donna Smith má na svých stránkách spoustu pěkných věcí, bodejť by ne, když žije v kolébce pletení.
http://donnasmithdesigns.blogspot.co.uk
A tady je odkaz na volně použitelný návod na čapku.
http://www.shetlandwoolweek.com/wp-content/uploads/2015/03/SWW-2015-Leaflet-Aug-2.pdf
Já neměla stání, doma nic, z čeho bych to pletla....kvalitní příze v odstínech modré, to mi nějak nesedělo. Tak jsem nebyla líná a vyjela na otočku do centra. Ale, sehnat pěkný materiál nejen co by do kvality i barvy...je oříšek, neřku-li ořech. Tak mám umělinu v bláznivých barvách, zelenou, modrou, bílou a taky černou...a motám. Už mám rantl.
A další překvapení. Pošta nám dneska přivezla balíček, byl oznámený. Dobrá.
Sedíme si sedíme a najednou zvoní zvonek, pan soused z vyšších pater mi přinesl další doporučený balíček z pošty !!!! Prý tam byl, paní pošťáčková mu říkala, že má dopis i pro mne, vida adresu našeho domu. A dala mu ho.....
Já jsem z toho paf. Ne, že by mi to vadilo, naopak, byla jsem překvapená jeho ochotou takovou věc udělat. Navíc měl balíček netradiční velkou obálku...Spíš tím, že pošťačka nevěděla, že obsah stál dost peněz....hihihi.....A co nadělají na poště cirátů, když bych šla pro dopis na pana Há, kterého mám, nota bene v občance napsaného !!! A nic by mi nedali.....
A co to bylo ? V tom doneseném balíčku ?
Pan Há se trápí, že nemá žádný osobní dar pro mne, tak už má, pravítka na patchwork, nic jiného nepotřebuju tolik, jako právě toto...


Od Liza Decor
Musela jsem to barevně podložit, aby bylo něco vidět.
Tak a už je zase nemám....
Hezký večer všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...