pátek 29. ledna 2016

...píšu, píšu

od soboty dalších cca 9 dní nebude moc času, přijede nám vnouček.....

Přes den a noc rozkvetly skoro všechny narcisky...teplo teploučko, musela jsem je dát do chladnějšího prostoru, abych se s nimi mohla chvíli těšit...


NA YT jsem včera našla video s taštičkou, včera jsem ho dala do příspěvku...Dneska jsem ho ušila, leč, vloudila se chybička, má zip obráceně.....Ale zase jsem zjistila, že mám stejnou žehličku jako v tom asijském videu....hihihi......A pak, co je to za firmu, jsem se ptala pana Há po jeho koupi žehličky.....


To ale nevadí, že je zip obráceně, stejně to byla jen "zkouška" a sama nevím, na co bych to upotřebila....Párat to, samozřejmě, nebudu. Příště lépe a s rozumem.
Mám taky ušitý nový potah na prkno, taková rychlovka od oka, příště taky musím trochu jinak...jestli si to budu pamatovat.............háhá.....
Teď vidím, že nejdůležitější u práce je moje hlava, to je tedy problém, se zvyšujícím se věkem to nějak trpí.
Jinak nic nového. Po týdnu cest po nákupech, návštěvách u lékařů a cestě za babičkou Toničkou jsem nějaká unavená, taková divná, drobet jakoby nanicovatá.... Jako kdyby se o mě něco pokoušelo, bohužel myslím nachlazení...Musím to do zítřka překonat, přijedou mladí s vnoučkem.
 Jdu na čajík s medem a citronem.
Hodně zdraví v chřipkovém období všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...