pátek 8. ledna 2016

...rozporuplná

jsem po dnešním dopoledni.

V noci jsem přemýšlela nad další patchworkovou prací, vymyslela to a šla si lehnout.
Ale nejdříve jsem civěla ven z okna, jak nádherně sněží ohromné sněhové vločky, které se pod světly luceren snášely na zem. Na silnici ani stopa po autech, první jel protahovač ve 3 hodiny, pak trolejbus...
Ještě jsem si početla Venkovy. Krásný Venkov si kupuji, když na něj narazím, Venkov a Styl mi předplatila dcera k Vánocům.
V tom byl krásný článek o hvězdnících, taky jsem v neděli dva přinesla ze špajzky, kterou máme v mezipatře. Už se začaly klubat špičky. Tak uvidíme. Ten z Ikey už odkvetl.

...v noci....

Takhle u nás na Severní Terase svítilo a svítí sluníčko, ve městě "dole" je mlha.


Ráno jsem vstala, začala prohlížet látky, protože musím čekat, až vstane i pan Há, mám je ve speciální skříňce v ložnici....Kdyby byly jinde, určitě bych v nich hrabala už v noci, hihihi.
A zjistila jsem, že mám jen kousek bílé, kterou NUTNĚ  potřebuji. Tak jsem se oblékla a šup do města. A tady začíná moje rozporuplnost....Chválím město za spoustu novostí, které udělalo... Ale tohle, bohužel, neovlivní....
Ve dvou !!!!! jediných obchodech s látkami v centru města,/ o jiných tedy nevím.../, bílou látku  nemají...myslím si, že i jiný výběr za moc nestál... V  jednom mi řekly ženy za pultem....za 14 dní budeme mít zboží...... A ve druhém ...objednejte si to radši na internetu....
Proč to tedy nezavřou ????? Myslím ty obchody....
Takže mi nezbylo nic jiného, než koupit  hotové prostěradlo, ani nebudu psát, KOLIK stálo....jen proto, že chci šít....Že mám elán a chuť.....Běloučké, heboučké....hihihi.....Jen ulehnout....
A na papírek si píšu, co si budu muset přes internet objednat v e-shopech, kde jsou rádi, že mají platící zákazníky.....
No nic.

Tak a tady jsou ještě moje včerejší práce. K dece pro Klárku = maminku holčičky, jsem došila polštářek s houbami, ty kočky jsou moc "řídké". Ještě jsem jejich "velkému bratrovi" Davídkovi ušila polštářek s auty, aby taky něco dostal...Hezký nápad, který napsala ZUZU  jako komentář pro RADKU, která si chystá věci k porodu druhého miminka......


A tohle jsou dva "objednané" polštářky pro dceru, naše oblíbené "americké" polštáře bez zapínání....
Nejdříve se mi sem vloudilo video  s návodem, jak je ušít....




Dodělávám oběd, kuřecí špalíčky na paprice a těstoviny, polévka zeleninová s pohankou...

Jdu a pak si budu "hrát" s látkami...

Hezký, doufám, že slunečný, den všem.....

4 komentáře:

  1. Milky, to s obchodmi je presne také isté aj u nás. V meste máme tri galantérie, chcem bavlnku na vyšívanie určitej farby a prejdem všetky tri, nikde ju nekúpim, všade majú presne tie isté - základné farby. Mne sa však cez internet zle nakupuje, lebo odber perloviek je po škatuľke a to je 10 klbiek. Pre mňa to je veľmi veľa a potom aj drahé.
    Teším sa na nové tvoje šitie, budem pozorne sledovať. Pozrela som si aj video, a videla to isté na tvojich vankúšikoch pre vnúčika. Nevyvlieka sa to z toho? Ešte som to nevidela :-)
    Máš krásne látky, super vzory! A biela plachta na rozstrihanie je určite drahý špás. Ale čo by sme neurobili pre svoje koníčky :-)))
    Pááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer, nevyvléká, polštářek /=výplň polštářku/ je velký 35x55 a ten potah je 38-40x 75-80 široký...Takže přesahuje. A už jsem viděla i s naháčkovanou krajkou a nebo pruhy vyšitý...Mně se to líbí, pro děti je to dobré, nemusí se zapínat knoflíky...hezký večer i víkend....

      Vymazat
  2. Děkuji za návod jak ušít polštář. Myslíte že by to šlo i na polštářky na sedačku? Jsou tam originál k sedačce, tvrdé, je těžké na ně něco vymyslet abx to stálo za to. Jsou rozměru 40 x 40, naducané. Jak velký bych měla asi ušít povlak? Děkuji za odpověd. Dana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu