pondělí 15. února 2016

...balíček už je

zabalený v kuchyni na stole, pan Há ho zítra odnese na poštu. Cestou na nákup a vsadit si....
Já mám zítra nějaké pochůzky v nemocnici, potom potřebuju ještě dočistit a dodělat dárkovou deku....
Mám jí brzy ušitou, ale dodělávky nějak odkládám, abych pak neblbla na poslední chvíli...
Ušila jsem ještě jednu tašku do tašky, asi pro dceru...a posílám s tou modrou, prostírkou na stolek, co tu nechala, a nově ušitým potahem na žehlící prkno.

shora, zepředu, otevřená, zezadu a nakonec ještě ležící zepředu...


Ušitá maličko jinak než ta první, každým ušitím přijdu na nějaký fígl nebo zjednodušení či usnadnění práce...ale pak to vesele zapomenu a po čase jdu zase metodou chyb a omylů nanovo. Jsem totiž beznávodový šič, pomoc hledám ještě předtím jako inspiraci nebo až když něco pokopu...a párám.
Venku se to dneska honí a rychle střídá, temné mraky se sluníčkem, je ale docela teplo, tak předjarně.
Pěkný den všem.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu