sobota 13. února 2016

...pomaloučku, polehoučku

došitá taštička pro budoucí maminku chlapečka. Taštička je trochu silné slovo, ale taška by bylo zase nadnesené...je velká cca 40x30, složená je asi tak  velikosti A4..
Má kapsy na přední straně, uvnitř dvě volnější, dvě menší. Nevím, jestli se bude líbit.....Na stranách uvnitř všité karabinky, kdyby to na něco chtěla upevňovat, nebo můžu dodělat popruh v požadované délce....
Pomaloučku polehoučku jsem napsala proto, že jindy bych měla od nastřižení látek ušito do druhého dne a tahle mi trvala cca 4 dny. Každý den nebyla chuť a nálada vše rozdělávat.


Karabinky na obou stranách vedla zipu jde vsunout i s pásečkem dovnitř a tam cokoliv připevnit... mobil, peněženku, jinou taštičku....
Mám v plánu ještě jednu takovou, tak si pomalu nachystám řezák, látky a koženku už mám na stole...
Pořád ještě oba "marodíme", já už bez tamponů v nose, hihihi. Kašel a rýma pomalu ustupují, mám ještě mít domácí klid, tak nic moc nedělám. A opatrně, opravdu opatrně...smrkám.
Počasí se nám ochladilo, je dost zataženo, jsem zvědavá, čím nás letošní únor ještě překvapí.
Hezký víkend všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...