pátek 11. března 2016

...a polovina

třetího měsíce roku 2016 bude začátkem příštího týdne za námi...Letí ten čas skoro neuvěřitelně.
Včera jsem byla celé odpoledne za maminkou, dneska dopoledne jsem uklízela za pomoci pana Há, vařila jen maličko, zbyla "itálie"odvčera a taky jsme tu s panem Há jednu malou měli....
Teď odpoledne byl pan Há na nákupu, zítra dojde pro pečivo a já budu vařit a trochu odpočívat.
Lenky jsem si početla o filmu, který na ní emocionálně zapůsobil. Tak jsem ho dneska pokoukala a můžu říci, že má Lenka pravdu.....Pro mé dnes rozjitřené city /..../ to byl sice další nápor, ale tak trochu mě to i zklidnilo. Není každý den posvícení...
http://www.csfd.cz/film/402166-room/prehled/

Protože dneska nemá žádnou aktuální fotku mého tvoření, ani okolí ani nic..., tak dává jen malou nápovědu z mého Pinterestu....https://cz.pinterest.com/horynova/ pro další dny a dny.


...barevná vajíčka, za pár dní jsou velikonoce....


....asi budeme s dcerou a vnoučkem péct perníčky.....


..a tady jen na ukázku jak zakořenit "pecku" od avokáda....


Zítra mladí cestují z Olomouce k nám, tak se těším, ťuk ťuk....

Hezký večer i celý víkend všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...