sobota 5. března 2016

...ráno raníčko

panna vstala... a došila deku, dečku.


Musím si na sedačce vyměnit vánoční deku za jinou...Tady je vidět, jak nelenoším. Jedna dopletená ponožka a načatá druhá, uháčkovaný košíček / vpravo / a rozdělaná prostírka ze zbytku stejné příze. Je to len, ale moc dobře se mi z něj neháčkuje, je nitkovitý a někdy se mi zacuchává do háčku...


Blíží se doba vaření, dnes zeleninová polévka s kapustičkami a špagety "karbonára"....
Co bude pak, nevím. Včera přijel z Prahy synovec, tak půjdou se sestrou a švagrem za maminkou, my ne, bylo by nás tam zase moc a babi Tonička by si vnoučka neužila. Viděla ho naposledy o Vánocích...
Potřebovala bych dojít do Möbelixu pro výplň do polštářku a sklenice na zeleninu....
Uvidíme, podle počasí, zatím je chladno a podmračeno.
Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...