čtvrtek 10. března 2016

...změna

bývá někdy k lepšímu, někdy horšímu.....
Maminku, babičku Toničku,  přestěhovali z nemocnice do Léčebny následné péče v Ryjicích, cesta tam i zpátky pro mne přes hodinu busem MD. Autem si napříč městem netroufnu, taková řidička zase nejsem. Včera jsme se sešli u babičky Toničky se sestrou a ta řekla něco ve smyslu ..pche, ty s tím řízením naděláš....ale sama ani řidičák nemá, tudíž si neumí představit, jaká je to zodpovědnost. Jen sedí, kouká, a myslí si, že řidič jen kroutí volantem a "jede to"....Zodpovědnost k těm, co vezeš i k těm v okolí...
No nic.To jsem odbočila.
Ryjice nemají dobrou pověst už z doby socializmu, to tam opravdu odkládali všechny "beznadějnější" pacienty, ikty, havárie apod. Takže lidi se překladu tam podvědomě bojí.
 V současnosti je to moc pěkně opravené, postel má babička Tonička lepší, než měla v nemocnici !! Leží na "rehabilitačním" oddělení, tak jsem zvědavá, jak to bude se cvičením a hlavně, jak rychle to sroste. Při posledním RTG to, dle slov dr., bylo slibné...No, dneska tam budu sama, tak chci "kafíčkovat, plést ponožku, "drbat", vezu staré fotky atpod., tak jsem zvědavá, jak bude, až přijdu na místo...
Dopoledne jsem spíchla sobě taštičku na cokoliv, dneska na ty jehlice a ponožku, babičce Toničce taštičku na tužky a nabíječku, aby to pořád nehledala po šupleti...Včera jsem jí dovezla časopisy, nějaké sudoku a tužky s gumou na mazání špatných chlívečků u sudoku, podložku pod tablet, aby měla pevný podklad při psaní. Ale nevím, nevím, jestli je schopná se takhle "zabavit", aby jí to rychleji utíkalo....
Takže změny lepší, že je ta kost lepší, změny horší, že to špatně zvládá...

Sousedovic Reníčkovi jsem ušila muchlátko šustítko zvonítko na hraní a už jsem mu to poslala po jeho mamince...jsou mu 4 měsíce...
To jen, aby nevznikla mýlka, že je to pro babičku Toničku, hihihi.


Jdu vařit. Dneska "itálie"....vrtulky Panzanni s kuřecím masem a rajčaty. Musím si ještě užít, od neděle mám před dalším "výkonem" dietku....Ale tohle je vlastně taky dietní.
Hezký den všem.

2 komentáře:

  1. Babičke Toničke prajem rýchle uzdravenie aspoň na to, aby sa zo zariadenie dostala domov!!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu