středa 20. dubna 2016

....nakládám

i když není sezóna. To je jen zelenina na rychlé spotřebování, zkoušela jsem to jen jednou a moc nám to chutnalo. Psala jsem o tom tady.
Dneska jsem to s ingrediencemi trochu přehnala, ale přijede dcera, tak to spořádáme....Pana Há jsem musela poslat pro další ocet, protože mi lák nestačil....
Musím si konečně sehnat zavírací korkový "špunt" nebo něco jiného na třílitrovou láhev, musím to konečně změřit a dát si papírek do peněženky...


Při zalévání kytek jsem objevila poupátka na vánočním ? velikonočním ? kaktusu, uvidíme, jestli znovu pokvete.


A takhle po ránu svítím v koutku obýváku, kde momentálně dost často sedím / i v noci, že /. Po letech se to stalo mým oblíbeným místem, se starobylou lampou ještě z chalupy rodičů pana Há. Původně má být na stropě, ale já jí mám jako stolní, je asi "po Němcích".....Nevím. I na té chalupě byla na půdě v hromadě starých věcí.


Momentálně ale už nesvítí, svítí, chvílemi, slunce mezi mraky, fouká a jsou jen 4 stupně....

Málem bych zapomněla na jednu věc, kterou jsem si sem chtěla vložit...Jenny z Austrálie se stala babičkou nového vnoučka a tak, jako správná maminka své dcery...jí pomohla ušetřit peníze....Z jejích starých ručníků a utěrek jí našila předložky do koupelny, docela dobrý nápad, nemyslíte ??? A proč tolik ? Vysvětluje to vlhkým podnebím a koupelnou bez klimatizace. Ale to my tu máme taky, aspoň my doma, hihihi.. Je pravda, že se taková předložka může obden vyměnit a vyprat a je pořád čisto a voňavo...

Hezký, a teplejší, den všem.

3 komentáře:

  1. It looks like a lot of fermentation is going on where you are! I want to try more of that this summer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vietnam: Vegetables do chua: cauliflower, broccoli, zucchini, green onions, garlic, carrots, celery, cucumber, chili pepper and pour the dressing of vinegar and water 1: 1, salt, sugar, fish sauce, to taste by themselves
      Three days in the heat, then eat from the fridge.

      Vymazat
  2. Milky, ďakujem ti za recept! Určite to vyskúšam.
    Lampa sa mi páči, mám rada stariny.
    Vianoce, či Veľká noc, nemusia byť a kvitnúci kaktus ťa opäť poteší!
    Pááá

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu